Důležité faktory pro úspěch obchodu v roce 2013
Byznys se neustále mění, technologie se vyvíjí a konkurence stoupá. V tomto článku najdete několik faktorů, které již jsou v mnoha odvětvích nezbytnou součástí úspěšné firmy.
- Mobilní POS (point of sale – prodejní místo)
Zařízení, které umožní nákup kdykoliv a kdekoliv pomocí platební karty nebo chytrého telefonu. Každý obchodní zástupce by tyto technologie měl mít.
- Sociální sítě
Komunikace se zákazníky dostává osobnější rovinu. Prodejní a marketingové aktivity musí být vidět také na sociálních sítích.
- Jednoduchý platební proces
Pokud se bavíme o eCommerce, zákazníky nebaví zdlouhavě vyplňovat povinné údaje. Celý proces nakupování musí být jednoduchý a jasný. Je lépe nabídnout možnost pro zjednodušení příštího nákupu tím, že požádáte zákazníka o vyplnění dodatečných dat, než požadovat vše povinně ihned.
- Cloudová řešení
Cloud software je uložen na serverech třetí strany – firma již nemusí mít vlastní servery a člověka, který se o ně stará. Řešení může vyjít levněji a naopak být rychlejší a dostupnější. Obchodní zástupce by mohl mít mobilní přístup k CRM systému či jiných potřebných informacím kdykoliv a kdekoliv.
- Mobilní kompatibilita
Neustále roste podíl uživatelů, kteří na Vás mohou narazit ze Smartphonu nebo tabletu. Pokud nemáte Vaši prezentaci kompatibilní s mobilními zařízeními, vystavujete se riziku, že přijdete o potenciální zákazníky.
- Hodnocení uživatelů
Zákazníci si potřebují ověřit, že nakupovaný produkt stojí za to. Implementujte do Vašeho prodejního procesu dotazník pro zpětnou vazbu a sdílejte výsledky online!